Müşteri Hizmetleri Modülü - E-Ticaret Siteleri İçin Üstün Müşteri Deneyimi
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

T-Soft’un Benzersiz E-Ticaret Altyapı Özellikleri

E-ticaret siteniz için ihtiyaç duyduğunuz tüm özellikler T-Soft’ta! SEO uyumlu altyapı, kullanıcı dostu tasarımlar, entegrasyonlar ve satış artıran modüllerle işletmenizi T-Soft'la büyütün

Müşteri Hizmetleri

E-Ticaret sürecinizin her adımında sizleri desteklemek için hazır olan tecrübeli ekibimiz ve gelişmiş müşteri hizmetleri altyapımız sayesinde sorunlarınızın hızla çözülmesini sağlayabilir, yazılım özelliklerimizi öğrenebilir ve eğitimlerle sektöre dair bilgilerinizi katlayabilirsiniz.

7/24 Çağrı Merkezi Desteği

Müşterilerimizin anlık ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunmak amacıyla 7/24 aktif olan T-Soft destek çağrı merkezi; e-ticaret platformlarımızın kullanımı, entegrasyonlar, özellikler ve daha fazlasıyla ilgili profesyonel destek sağlar. Deneyimli telefon destek ekibimiz, canlı telefon görüşmeleri aracılığıyla müşterilerimizin sorularını yanıtlar, teknik rehberlik sunar ve en iyi uygulamaları paylaşarak müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedefler.

section
Nildesk Talep Sistemi

T-Soft Nildesk (Talep Destek Hizmeti), müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefleyen özelleştirilmiş, 7/24 hizmet veren bir destek sistemi olarak e-ticaret sistemimizi kullanan işletmeler için tasarlanmıştır. Talepler, deneyimli destek uzmanları tarafından incelenir ve özgün gereksinimlere uygun şekilde yönlendirilir. Oluşturulan her destek talebini yönetim panelinizden, Nildesk panelinden ve mail aracılığı ile takip edebilirsiniz.

section
Ücretsiz E-Ticaret Paneli Sınıf Eğitimleri

E-ticaret dünyasında verimli ve etkili bir şekilde faaliyet gösterebilmek için gerekli olan bilgileri sunmak adına T-Soft Eğitim Destekleri ile yanınızdayız. Eğitimlerimiz hem başlangıç düzeyindeki kullanıcılara hem de deneyimli profesyonellere yönelik çeşitlilik gösterir. T-Soft platformlarını nasıl etkili bir şekilde kullanabileceğinizi, entegrasyonları nasıl yönetebileceğinizi ve e-ticaret stratejilerinizi nasıl optimize edebileceğinizi kapsamlı eğitimlerimizle öğrenebilirsiniz. Haftada iki kez gerçekleşen sınıf eğitimleri için web sitemizden kayıt oluşturarak katılım sağlayabilir, uzman arkadaşlarımıza anlık sorularınızı yönetebilirsiniz.

section
Gelişmiş Makale Sistemleri

T-Soft Makale Destek Merkezi'nde müşterilerimiz için hazırlanmış yüzlerce makale ile müşterilerimizin yazılım özellikleri ile ilgili detaylı bilgi almaları sağlanmaktadır. Yazılımın tüm modülleri ile ilgili makaleler mevcut olup, geliştirmelerin eklendiği makaleler güncellenmekte ve yeni özelliklerin makaleleri hızla eklenmektedir.

section
Gelişmiş Videolu Anlatımlar

T-Soft Video Destek Merkezi üzerinde yayınlanan videolarımız ile müşterilerimizin yazılımımız ile ilgili özellikler hakkında video izleyerek bilgilendirilmeleri sağlanmaktadır. Makale sistemimize eklenen tüm yazılı içeriklerimizin video formatları da video destek merkezimize yüklenmektedir.

section
Sınırsız Geliştirmeler İçin Versiyon Güncelleme Özelliği

Sürekli olarak e-ticaret ekosistemini genişletmek amacıyla yeni yazılım geliştirmeleri ile güncellenen altyapımızdaki her bir geliştirme ve iyileştirme, uzman ekipler tarafından titizlikle test edilir. Otomatik güncelleme yapısı veya destek talebi üzerinden manuel onay ile istediğiniz geliştirmeleri sitenize uygulayabilir, bu sayede T-Soft'un sunduğu güncel özelliklerden en iyi şekilde faydalanabilirsiniz.

section
Yapay Zeka ile Çalışan “T-Soft Yardım Botu”

T-Soft, kullanıcılarına daha hızlı ve etkili destek sunmak amacıyla geliştirdiği yapay zeka destekli “T-Soft Yardım Botu“; müşterilerin sorularını anında yanıtlayabilir, teknik destek sağlayabilir ve platform özellikleri hakkında bilgi verebilir. Bu inovatif yardım botu, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve sorunlara hızlı çözümler sunmak adına T-Soft'un teknoloji odaklı yaklaşımını yansıtmaktadır.

section